images_01.jpg
images_12.jpg
Camp-de-lENergia-3.jpg

Fent futbol i barri des de 1947

La Societat Esportiva Mercat Nou Magòria va ser fundada entre l'abril i el maig de 1947, per un bon nombre de persones relacionades amb el mercat de Sants i veïns del carrer Sant Jordi. El seu fundador i primer president va ser l'Antonio Gomà, el qual va iniciar un equip de futbol on tothom tenia cabuda.

L'escut el va dissenyar en Mariano Gomà i posteriorment el va redissenyar en Domingo Gràcia Martín a final dels anys setanta.

Després del primer any de fundació es van succeir els presidents, fins a tres més, ja que en aquella època només es podia ser president durant una temporada. Des de l'any 1951 fins al 1978, en Jordi Suñé i Sanahuja, va ocupar el càrrec de president iniciant així una etapa on l'equip es va anar fent gran.

L'any 1980 després d'unes eleccions força renyides, va sortir elegit president en Jordi Suñé de Sanjuan, i amb la col·laboració de persones com en Fèlix Benavente, en Sr. Heras, en Joan Batalla, en Sr. Ramos, en Toni Rubio, en Pere Piñero, "l'Angelet", l'Alfonso Mañas, entre d'altres, van començar a construir aquell equip en un club. En aquella etapa es va iniciar el futbol base del club, primer amb un equip juvenil i més endavant es van anar creant les diverses categories inferiors.

​El primer terreny de joc on va jugar el club va ser el Camp del Torresenc, situat a Collblanc. L'any 1984 després de jugar forces temporades al Camp de futbol Julià de Capmany, el Camp de futbol de Magòria va ser el terreny de joc del club fins a l'any 2011.

El club creix en tots els sentits i amb la incorporació de persones importants per al club, com en Josep Arturo, en Josep M. i la Teresa Caral, en Ramon Font, l'Antoni Romero, la Núria Vinyoles, en Josep Mediavilla, en Joan Muñoz, entre d'altres, l'any 1992 es crea el primer equip de futbol femení del barri de Sants, esdevenint un referent de l'època assolint la màxima categoria nacional en poques temporades.

El 1997 el club celebra el seu cinquantè aniversari i l'any 2000 es produeix la fusió amb el Club Esportiu Estrella Magòria de la mà d'en Lluís Pro i en Jordi Suñé, fet molt important que marcarà l'evolució de l'entitat.

​La temporada 2003-04, el club arriba a un acord de fusió amb el C.D. Tragurà assumint l'ascens a Primera Territorial del primer equip i la temporada 2006-07, celebrem de manera exitosa el 60è aniversari, recuperant la categoria de Primera Territorial del Primer Equip i assolint l'ascens a primera divisió de tres equips del futbol base.

​El mes d'agost del 2011 el club es trasllada al camp de futbol l'Energia amb la promesa de retornar al nou camp de Magòria en un futur no gaire llunyà.

El mes de maig de 2015 hi ha un relleu a la presidència del club essent en Jordi Suñé Abelló el nou president, amb l'objectiu de millorar els mecanismes interns de funcionament del club.

La temporada 2019-2020 el primer equip recupera la categoria de 3era Catalana després de la fusió entre el nostre club i l’històric C.E.Dinàmic Batlló.

Actualment el club festeja el 75è aniversari, està immers en la recuperació del camp de futbol de Magòria i disposa de més de 14 equips de futbol.

1-FOTO_GRADA.jpg
images_04.jpg